Welkom Benno!

Graag stellen wij Benno via deze weg even aan u voor.

Zoals u inmiddels hebt begrepen, volgt Benno Ron op en wordt hij, samen met Roel, de nieuwe duo-directeur van de Slotermeerschool. Deze maand start hij met twee dagen per week en dat bouwt hij op naar vier dagen per week vanaf 1 oktober.

Benno werkt zijn hele leven al als adviseur in en om het onderwijs. Toen zijn dochter naar school ging merkte hij nogmaals hoe belangrijk haar juf voor haar was en hoe goed die haar heeft geholpen in haar ontwikkeling als kind. Dit was één van de aanleidingen voor hem om de overstap naar directeur te maken. Benno kijkt er dan ook naar uit om samen met het team, hetzelfde voor de kinderen op de Slotermeerschool te doen.

Benno woont met zijn vriendin, twee kinderen (vier en zes jaar oud) en poes Pluis in Amsterdam-noord. In mijn vrije tijd gaat hij graag kitesurfen (als het waait), klussen (als er iets kapot is) of hardlopen.

Via deze weg wensen wij Benno nogmaals heel veel succes en plezier op de Slotermeerschool

Vorige

Afscheid Meester Ron